7 תשובות
ממש לא אני מכיר הרבה שמשתמשות בדיאודורנט של גברים
זה רק ריח וזה לא יוריד בכלל
זה רק ריח וזה לא יוריד בכלל
גם אני עושה ככה.
וזה בסדר.
הדאודוראנט של בנים יותר חזק ונשאר יותר זמן
וזה בסדר.
הדאודוראנט של בנים יותר חזק ונשאר יותר זמן
אנונימית
אפשר פרחים אני חדש פה
כל עוד זה מריח טוב אני לא רואה סיבה שזה יוריד
כל עוד זה מריח טוב אני לא רואה סיבה שזה יוריד
אני יחשוב שהיא אוהבת את הריח הזה חחח אין לי בעיה בזה
וגם אחותי שמה דאונטורנט של גברים לא כזה אכפת לי
וגם אחותי שמה דאונטורנט של גברים לא כזה אכפת לי
שואל השאלה:
וואו הרגעתם אותי
וואו הרגעתם אותי
אנונימית
חח הכל סבבה לאף אחד לא אכפת, כל עוד את אוהבת את הריח הכל טוב
אני משתמשת באותו דורדוראנט עם חבר שלי חח כי הוא נייטרלי ואני לא סובלת דורדוראנטים של בנות מאז ומתמיד
אנונימית
באותו הנושא: