4 תשובות
הלוואי שאני מספיק מעניינת בשביל זה חחח
וזה לגמרי היה נחמד לדעת אם כן :)
אנונימית
הייתה לי פסיכולוגית שהייתה אומרת לי אם היא חשבה עלי מחוץ לשעות הטיפול מסיבה כזו או אחרת וזה היה מקסים בעיניי.. בסופו של דבר מדובר בשיחה מאוד אישית וזה דבר שנכנס ללב באיזשהו מקום. אני יודעת את זה מלהדריך שאני חושבת על חניכים שלי גם כשאני לא איתם לפעמים כי מה לעשות אלה חיים של אנשים שנפגשים בחיים שלי וזה מפעיל כל מיני דברים גם אצלי.
כן חח תמיד מראים כזה בסרטים פסיכולוגים מדברים על מה שהלך עם המטופל שלהם באותו היום אם היה משהו מעניין אבל לא כולם נראה לי בכל זאת אם לי היה פסיכולוג לא הייתי רוצה שהוא יספר את מה שאני אומרת לאנשים אחרים..
אין לי פסיכולוג אבל אם היה סה היה ממש מחמם לב אם הוא היה חושב