9 תשובות
או שאין לי כוח לריב
הוא בורח מהריב, ילדותי
כן מילה זה ההתנהגות הכי בכיינית לעשות לחסום בריב
או שהוא לא במצב לריב או שהוא מייואש כבר מהריב או שהוא שונא אותך
לא סובלת אנשים כאלה
כנראה שאין להם מה להגיד
כן
או שאין לו כוח לריב יותר
סיבות שונות, יכול להיות שהוא הבין שהבן אדם שהוא מדבר איתו פשוט בלי שכל ואין טעם להמשיך לנהל איתו ריב.
שאין לו כוח\מיואש מהריב או שהוא פשוט לא במצב לריבים..
זאת לא בהכרח התנהגות ילדותית, לריב על כלום זאת התנהגות ילדותית