3 תשובות
אם אתה רוצה להיות מסתערב אז כן. אבל גם ככה מלמדים אותך במהלך ההכשרה
מומלץ שתבוא עם רקע בסיסי
כן אם לא ידעת עד לפני 1950 יחידת הדובדבן הייתה יחידה של מסערבים {כמו אנשים רגילים אבל למטרה} וכל אחד היה צריך ללמוד ערבית אז והיום זה יחידה של חיילים שבשטח יהודה ושמורון שהם "כמו" מסתערבים
באותו הנושא: