התחברות הרשמה

מה לעשות עם האובססיה הזאת ?

וואו חמאה וואו
אני אובססי לחמאה הזאת של תנובה , כמעט כל יומיים שלושה מסיים את כל ה200 גרם אני אוכל את זה עם כזה לחם ממיס ואז טובל את הלחם ואז שם את המחבת ושם דבש וזה או לפעמים אוכל רק עם חלה חמה עכשיו למשל אכלתי חלה עם חמאה ודבש אני אוכל את זה על בסיס יום יומי כמעט כבר שנה ומשהו והתמכרתי נראה לי , מה לעשות? אני גם לא משמין אז לא אכפת לי לא יוצא לי חצ'קונים בכלל אבל זה לא בריא
22 באוגוסט 2020, 19:42
אובססיותהתמכרויותאובססיה    
2 תשובות
תמצא דברים אחרים לאכול
ואל תקנה יותר חמאה
G
Getgetgetgetgotgotgotgot
למה לגרות אותי אוף זה טעים אך לא בריא .. תנסה פחות
X
XNIT
באותו הנושא:
מה האובססיה הכי מוזרה שלכם?
מה האובססיה שלכם?
רק אני חושבת שהאובססיה הזאת לפרחים באתר היא מטומטמת?
מהי האובססיה שלכם?
קטילה ל"תפסיקי עם האובססיה הזאת לחתולים זה ילדותי" ?
מה האובססיה שלכם?
אם אני אובססיבית לבחור שאני לא מכירה, מתי האובססיה שלי אליו הופכת למסוכנת?
מה הקטע עם האובססיה לדואה ליפה הזאת בסטיפס היום
טיפול באובססיות - איך מתגברים על אובססיה שנמשכת שנים רבות?
על מה האובססיה שלכם? שלי לחבר שלי
מה האובססיה שלכם?