4 תשובות
עדיף שיקח לך שנה ושלא תיחתכי בגילוח
או שתיפצעי
יש כאלה שרגילים לזה או שאין להם הרבה אבל עדיף לקחת את הזמן ולא למהר
שואל השאלה:
אני עושה לייזר אבל לפני צריך לגלח
אנונימית