4 תשובות
תראי סרטונים לפני את נרדמת
להדליק את האור בחדר ככה לא יהיה לך חשוך ולא תפחדי
אני לא מפחדת מהחושך אבל יש לי חרדות אני פשוט ישנה עם טלווזיה דלוקה
תסתכלי על הצד החיובי, אם את תתעוררי מוקדם יותר יהיה לך יותר אור יום וכך פחות תפחדי במהלך היום, בלילה תשימי מנורת לילה.
אצלי הפחד הוא הפוך ואני מקבל חרדה מאור שמש, אני ישן מאוחר כדי לא לראות שמש ובקרוב מתחילים הלימודים.
בעיה...
אנונימי