4 תשובות
לשים תחבושות
אנונימית
אם זה לא הספיגה הכי גבוהה אז תקני יותר ואם לא אז לא יודעת
שואל השאלה:
אני שמה גם תחבושת
אנונימית
וואו לדעתי את צריכה לפנות לרופא זה באמת מוגזם.