4 תשובות
מה הקשר
אני הולכת לקניון עם אמא שלי ולא מתביישת
אני הולכת לקניון עם אמא שלי ולא מתביישת
זה לא :)
כי אנשים תמיד יחשבו שזה לא בוגר ומי הולך עם אמא ולמה לא עם חברים .. אבל ההפך מה זה מעניין מה אנשים חושבים גם אני בגיל 27 הולכת עם אמא שלי לקניון וזה לא מפדח
כי יש סיכוי שחברים שלך ייראו אותך ואז הם יחשיבו אותך בתור "ילד קטן".
למרות שתכלס זה אומר שהם לא חברים שלך....
בקיצור, כי ממציאים דברים העיקר כדיי לצחוק על מישהו.
למרות שתכלס זה אומר שהם לא חברים שלך....
בקיצור, כי ממציאים דברים העיקר כדיי לצחוק על מישהו.
באותו הנושא: