7 תשובות
להחמיא לו מדי פעם
אבל עדיף פשוט להגיד לו וזהו
שואל השאלה:
אין לי אומץ
אנונימית
כמה זמן אתם כבר מכירים?
תנסי לרמוז לו כזה מבטים וכאלה ולהתקרב אליו
אז תנסי להתחיל להגיד לו אין לך כל כך מה להפסיד
תנסי להתקרב אליו מבחינה פיזית יותר, לשבת יותר קרוב אליו נגיד, או שכשאת נוגעת בו, אז לעשות את זה יותר לאט, ככה שהנגיעה תמשך יותר זמן או ליצור רושם שהיא כאילו "בטעות" ואת לא שמה לב, לחבק אותו לפעמים, ואל תעשי את זה ממש מוגזם, ממש בקטנה
תבחני את התגובה שלו, תראי אם גם הוא מתקרב אלייך יותר אחרי מה שאת עושה
אם כן, אפשר לנסות לקדם עניינים
שואל השאלה:
10 חודשים
אנונימית