5 תשובות
גם אני ממש אהבתי אותה פעם היא הייתה נראית ממש חמודה אבל עכשיו פחות כי היא בעיקר מתעניינת באמת בפרסום ולייקים ועוקבים. הטיקטוק סחף אותה הרבה
לא מתה עליה
היא סבבה
היא סבבה
אדיסון רייסיסט
ולא אוהבת אותה
ולא אוהבת אותה
אחלה
פעם אהבתי אותה ואת צ'ארלי
אני בתקופה שהיה להם חצי מיליון עוקבים
הן ענו לי אולי מלא פעמים
פעם אהבתי אותה ואת צ'ארלי
אני בתקופה שהיה להם חצי מיליון עוקבים
הן ענו לי אולי מלא פעמים
היא אחלה אין לי יותר מידי מה לחשוב עליה
באותו הנושא: