7 תשובות
לא בהכרח. אם יש חיבור טוב אפשר פשוט להיפגש..
ממש לא מראה שאת מהירה. אם את סומכת עליו, ויש ביניכם חיבור, למה לא?
זה לא אומר כלום. אם את מרגישה איתו בנוח תצאו.
תכגדירי מדברים בהודעות
אתם מכירים מאיפשהו?
את מתכוונת להודעות מסטיפס?
אתם מכירים מאיפשהו?
את מתכוונת להודעות מסטיפס?
שואל השאלה:
אם אני יוצאת איתו אחרי יומיים זה מראה שאני מהירה?
אם אני יוצאת איתו אחרי יומיים זה מראה שאני מהירה?
אנונימית
כן יש מצבים זריזים
גם יומיים זה בסדר גמור. זה תלוי בחיבור שלכם ואם אתם מרגישים בנוח.
באותו הנושא: