10 תשובות
לא,
זה יוצא לי מחובר.
זה יוצא לי מחובר.
לא:)
לא (:
לא...
למה שאני אעשה את זה?
wtf על מה המינוס?
למה שאני אעשה את זה?
wtf על מה המינוס?
לפעמים, זה תלוי מתי ובמצב רוח שלי.
באותו הנושא: