7 תשובות
אני פתחתי דף word לכל מקצוע.
אחד לכימיה, אחד למתמטיקה, אחד לאנגלית וכ"ו.
את הכל שומרים בענן.
אם אני רוצה לסמן משהו אז יש את הסימונים של הword או שאני הייתי פותח גם לו דף חדש (נגיד לומדים משהו חדש אז הייתי שומר עותק של זה בדף נפרד).
אני לא השתמשתי באפליקציות שונות כדי ללמוד.

אם יש עוד משהו שאתה צריך רק תשאל.
שואל השאלה:
תודה! אתה יודע במקרה להסביר לי בערך איך שומרים בענן במקבוק? תיכננתי לשמור לי על דיסק און קי בעיקרון אבל על הענן נשמע לי יותר פשוט
אפשר לשמור דרך הענן של גוגל (drive) או דרך הענן של מיקרוסופט (שכל התלמידים מקבלים בחינם ממשרד החינוך) שנקרא onedrive.
שואל השאלה:
תודה רבה לך! עוד טיפים אנשים?
תעשי לך תיקיות כאלו ב-drive של כל מקצוע(זה מה שאני עשיתי) ואז כל שיעור תכתבי את התאריך וכ'ו...
אם יש דברים שהמורה מציירת על הלוח ואין לך כוח לצייר או משהו פשוט תצלמי את זה ותעלי את זה לדרייב בתיקייה המתאימה.
אישית בחלק מהמקצועות פשוט כתבתי במחברת כמו מתמטיקה, כי לי זה פשוט יותר נוח..
תנסי לראות באילו מקצועות זה יותר נוח לך וזהו בערך...
ממליצה לך לעשות לכל מקצוע תיקייה ולכתוב את
התאריך+ נושא השיעור ככה יהיה לך קל יותר למצוא חומר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה! האמת שאין לי מושג בגוגל דרייב אבל מותקן לי על המחשב וואן דרייב, אם מישהו מכם מכיר ויכול להסביר לי איך משתמשים