8 תשובות
ישבתי כל הזמן בבית

בדד בלי תקווה בלי חלום אוו
יצאתי די הרבה
כל היום בבית :(
אין לי ממש מה לעשות בחוץ וזה..
"יצאתם רגיל"
הרגיל שלי זה להשאר בבית, שונאת לצאת
נשארתי בבית (:
כמעט כל לילה, סרט אימה עם חברים.
מה כבר אפשר לעשות בקיץ הזה?
יצאתי הרבה אבל לא יציאות עם חברים
רגיל אפילו יותר מבדרכ
יצאתי כל ערב