8 תשובות
ישבתי כל הזמן בבית
בדד בלי תקווה בלי חלום אוו
בדד בלי תקווה בלי חלום אוו
יצאתי די הרבה
כל היום בבית :(
אין לי ממש מה לעשות בחוץ וזה..
אין לי ממש מה לעשות בחוץ וזה..
"יצאתם רגיל"
הרגיל שלי זה להשאר בבית, שונאת לצאת
נשארתי בבית (:
הרגיל שלי זה להשאר בבית, שונאת לצאת
נשארתי בבית (:
כמעט כל לילה, סרט אימה עם חברים.
מה כבר אפשר לעשות בקיץ הזה?
מה כבר אפשר לעשות בקיץ הזה?
יצאתי הרבה אבל לא יציאות עם חברים
רגיל אפילו יותר מבדרכ
יצאתי כל ערב
באותו הנושא: