8 תשובות
לא..
שאת לא מכירה כן
שאת מכירה לא
שאת מכירה לא
אנונימי
כן דיי.
כן אל
קצת, צריך לקרוא לאנשים "חמדמדים"
טיפה(?)
תלוי לאיזה אנשים.
תלוי לאיזה אנשים.
תלוי איזה אנשים וכמה את אחצ'ה
אני אישית הוטרדתי
באותו הנושא: