30 תשובות
אני מכיר לפחות 40 צופי אנימה חוץ ממני (מפורומים שונים) וחוץ מ1 לא באמת היה מתנשא או משהו-גם כשהתחלתי
אז אני מניח שזה מקרי קיצון פשוט בגלל שהם קיצון שמים לב יותר אליהם
שואל השאלה:
לא יודעת אני רואה מלא כאלה באינטרנט
אבל במציאות אני מכירה כמה שהם ממש לא כאלה
אנונימית
(:
כנל
אני אוהבת אנימה והכל אבל אני לא מהאלה שמתחפשים ומתאפרים וזה בצורה מוגזמת זה סתם צומי וזה
אבל זה באמת לא כזה מיוחד לראות אנימה פשוט הפכו את זה לסוג של טרנד ולא הבנתי מה טרנד פה כי זה כולה סדרות סו- -

שמחה לעזור || סּתםּ עוֹדּ מּיִשהּי
שואל השאלה:
אני באמת לא מבינה כיאילו מה טרנד בזה
התחלתי לראות את זה כמו שאני רואה סדרות רגילות ולא בשביל להיות "וויב"
אנונימית
שואל השאלה:
זה מעצבן שהם קןראים לאחרים פייק וויבס כיאילו שמישהו רואה את זה כדי לקבל את התואר הזה וויב
אנימה זה בדיוק כמו סדרות רגילות אני לא אראה את זה רק כדי להתקבל לאיזה קהילה אני אראה כי אני אוהבת
בכללי לפני כמה שנים הייתי בפאנדומים אחרים ורוב הפאנדומים זה פשוט רעיל ברמות
אנונימית
(: ^^^
אמאלה כן כאלה בדיוק אני שונאת
אלה שחושבים שבגלל שהם ראו איזה 5-6 אנימות אז הם עכשיו איזה ילדיי וויב מתנשאים
אלוהים זה כל כך מעצבןן
אני מהמתנשאים, אבל זה סתם כי אני בכללי מתנשאת.
ואם מישהו מתנשא מעלייך פשוט תגידי שאת רואה יותר משנה
שואל השאלה:
^nishishi
זה בסדר שאתה אומר שהסדרות לא טובות. זה אפילו מעולה בשבילי כי אני כל הזמן מחפשת מה לראות, אני לא מדברת על אנשים כמוך.
אני מדברת על זה שרק התחלתי ויש לי רשימה ממש קצרה של אנימות שכבר ראיתי ואהבתי ואז באים ויורדים על זה זה מטומטם.(זה לא קרה לי אבל יש כאלה שעושים את זה לאחרים) מה הטעם בלרדת על משהו שכבר ראיתי? זה לא כמו להמליץ או להזהיר אותי מסדרה גרןעה.
אף אחד לא נולד עם ידע בעולם סדרות האנימנ וצריך להתחיל מאיפשהו ויש כאלה שבמקום להיות נחמדים ממש יורדים על זה.
לא באמת אכפת לי וזה לא פוגע בי אבל בכללי אנשים שחושבים שהם יותר טןבים מאחרים זה משהו שמעצבן אותי
אנונימית
שואל השאלה:
^והאמת שאף פעם לא אמרו לי משהו על זה אבל אני רואה שכן עושים את זה לאחרים וזה מעצבן שהם חושבים שהם ככ מיוחדיפ כי הם פשוט רואים סדרות מסוג מסויים
אנונימית
כנל
אני לא החלטתי לראות אנימה ולא ידעתי מה. זה ילדי וויב פשוט רציתי לראות וזה סרט בנטפליקס ויצא שראיתי את הסרט צורתו של קול וממש אהבתי ואז הבנתי שזה אנימה ומשם התחלתי סדרות וזה ומפה לשם אני כבר צופה איזה חודש בכמה סדרות אבל אני לא מתנשאת על זה כי זה כולה סדרות ._. - -
גם נגיד יצא איזה פעם אחת שדודה שלי שאלה אותי אם יש לי להמליץ לה על איזה סדרה ואמרתי לה "בננה פיש" (אנימה._.) ואז היא אמרה לי: איכ נו מה את מהאלה שרואים אנימה?
והייתי כזה מה- מה הבעיה?
למה צריך לרדת עליי בגל שאני רואה סדרה ._.
זה שאני רואה אנימה לא הופך אותי למיוחדת לול
כם מה פתאום עשו מזה טרנד? מי ישמע כולה סדרה
אני אישית רואה אנימות ואוהבת לראות אנימות ואני לא ילדת וויב כי אני שונאת את הילדי וויב המוגזמים שממש מתחפשים לאנימה ומתאפרים וממש קיצוניים ומוגזמים אני פשוט שונאת את זה וזה לא הולך להם פשוט ._.
שואל השאלה:
^ חח כן זה לא שאנחנן מתחיליפ בשביל להיות וויבס

האמת שאני התחלתי כי תמיד אנימה היה נראה לי ממש מעניין בגלל האנימציה ובכלל כי משהו ביפנית ובקטע הזה של אנימות ממש משך אותי
אני לא מבינה למה יש כאלה שקוראים לאחרים פייק, כיאילו.. זה כמו לקרוא למישהו שרואה סדרות רגילות שהוא פייק, אי אפשר להיות פייק בלראןת סדרות
אנשים רואים סדרות כי זה מעניין אותם ולא כדאי להתקבל לאיזה קהילה
אנונימית
same!!
אני גם התחלתי לראות אנימה לפני שנה בערך ובאמת ככ הרבה התנשאו מעליי במקום לעזור ולהמליץ
באמת יש כאלה שחושבים שהם איזה מומחים גדולים כאילו נשמות זה רק אנימה תנשמו
שואל השאלה:
והם לא מבינים שהם לא יכולים להחליט מי פייק
אין דבר כזה זה כולה לראןת סדרות שהן אנימציה יפנית
אנונימית
שואל השאלה:
pissbaby^ וואי אני ככ מזדהה איתך
אנונימית
(:
כן^^
לדעתי כל אלה שמתחפשים לאנימה ומתאפרים וזה הם באמת פשוט אנשים מוזרים
כאילו למה שתעשו את זה- -
אין לך מה להעלב שאומרים "פייק וויב"

כמו שנאמר:
the fake is of far greater value. in its deliberate attempt to be real, it's more real than the real thing.

שזה גם ציטוט מאנימה שאני אישית אוהב חחח
שואל השאלה:
ואין לי כוח לראות את רוב הסדרות האלה "שכל וויב חייב לראות" כי לרוב אני רואה סדרות קצרות גם אם זה אנימה ןגם אם זה סדרה רגילה ובגלל אני מניחה שיכולים להגיד לי שאני פייק
אבל למשל הפעם האחרונה שראיתי סדרה רגילה שהייתה ארןכה היה לפני שנה אז גם אם זאת סדרנ טובה לא יהיה לי כוח לראות אם היא ארוכה וזה לא קשור לפייק
אנונימית
כן כאילו זה ליטרלי הכל אותו דבר זה רק אנימציות יפניות
גם אם אתם חושבים שהם טובות או לא לול
(:
nishishi^^
עכשיו כששמת את הציטוט הזה מהאנימה רואים שאתה מתנשא
אל תגיד שאתה לא /:
שואל השאלה:
אני לא נעלבת מזה כי זה פשוט משהו טיפשי להגיד וזה גם עוד לא קרה לי
זה רק מעצבן
אבל נחמד לדעת שיש גם כאלה שמבינים אותי כי כבר ראיתי ככ הרבה מהוויבס המעצבנים שנמאס לי מהם
אנונימית
נכוןן אני זוכרת שהתחלתי לראות אנימה כולם היו כזה "אנימה למתחילים" "אנימה שאת חייבת לראות" ואז זה היה סדרות אינסופיות כמו נארוטו
^^^ "סתם עוד מישהי"
חחח אני התחלתי את התשובה שלי למעלה בזה שאמרתי שאני "מהמתנשאים"
(:
same
וכל מילה מיותרת^^
שואל השאלה:
pissbaby^
וואו בדיוקק
כיאילו שחררו ממני אם אני לא רואה נארוטו או כל האלה שהם איזה מיליון פרקים זה לא אומר כלום
ברצינות אני לא מבינה למי יש כוח לראות יותר מ200 פרקים
אנונימית
שואלת השאלה^^
יש עוד משהו שמעצבן אותי
אני שואלת שאלות בסטיפס כמו:
"המלצות לאנימה? אנימה טובה לראות?"
או בכללי
דברים כאלה וזה ויש כאלה מתנשאים שכותבים לי כל כל הרבה ועוד באנגלית וזה מתסכל כי אני לא טובה באנגלית בכלל לולוגם ביקשתי רק אנימה אחת לא 80 אלך אפשרויות ראבק
אבל זה הכי מעצבן אותי בילדי וויב בעיקר^^

פשוט מטריף תצורה
אוי אני בדכ כותב באנגלית לול
זה כי רגילים לצפייה באתרים באנגלית
שואל השאלה:
^סתם עוד מישהי
חח זה מעצבן קצת אבל אני עוד מבינה את זה אז זה בסדר
אנונימית