2 תשובות
תעשי פולסים ותמרחי אלוורה
עשית שעווה, גילוח? משהו לאחרונה?
זה כאב של משהו פנימי או גירוי חיצוני?
אם זה חיצוני כמו שיפשוף למשל אז תמרחי משחה(בפנטן למשל) ותנסי איכשהו לחבוש עם פד גזה.
אם זה פנימי והכאב לא עובר לך לבד תקבעי תור לרופא.
תרגישי טוב❤