4 תשובות
שיצאתי עם האקס
לא עשיתי כזה דברים רעים לאנשים,רק לעצמי אז אני מצטערת על זה
ריבים עם ההורים
וואו יש המון, אחד? - קשה מדי...
באותו הנושא: