45 תשובות
זה תלוי איפה בחול יש מקומות שחולמים להיות כמונו, אפילו במדינה אחת יש הרבה סוגים בגלל זה קשה להכליל ולא צריך גם.
איזה מתוקים אתם עם הפלוסים שיואו
איזה מתוקים אתם עם הפלוסים שיואו
כל מדינה חושבת ככה על חול שלה....
נכון זה מעצבן שרושמים רמה של חול ?!
כי ישראל מדינה קטנה אז אין אטרקציות ברמה עולמית
אנונימי
ביחס למי? לבנגלדש? פקיסטן? סוואזילנד? גרמניה? יפן? מה?
את גרה פה אז זה נראה לך ככה בגלל שאת רגילה להיות פה.
אנונימית
בדרך כלל מדינה גדולה יותר היא מדינה משפיעה יותר (שוב לא תמיד ואני לא מכלילה)
וכשאני אוצרת משפיעה יותר אני מתכוונת מבחינה חברתית
כי מן הסתם יש שם יותר אנשים שנמצאים ברשתות החברתיות והסיכוי שמישהו מהם יגיע לפרסום הוא גבוהה יותר
נגיד הסיכוי שאחד מתוך 100 יצא לעולם עם 1000 ויבלוט הוא גבוהה יותר מאחד מתוך 10 ואנחנו ישראל מדינה קטנה
אבל בכל זרת יצאה מישהי שהיא אגדה מפה נגיד גל גדות והיא ברמה עולמית
ולרוב מדינות משוות את עצמם לאחרות אבל לרוב למידות גדולות
נגיד ארצות הברית
וכשאני אוצרת משפיעה יותר אני מתכוונת מבחינה חברתית
כי מן הסתם יש שם יותר אנשים שנמצאים ברשתות החברתיות והסיכוי שמישהו מהם יגיע לפרסום הוא גבוהה יותר
נגיד הסיכוי שאחד מתוך 100 יצא לעולם עם 1000 ויבלוט הוא גבוהה יותר מאחד מתוך 10 ואנחנו ישראל מדינה קטנה
אבל בכל זרת יצאה מישהי שהיא אגדה מפה נגיד גל גדות והיא ברמה עולמית
ולרוב מדינות משוות את עצמם לאחרות אבל לרוב למידות גדולות
נגיד ארצות הברית
שטויות במיץ אנחנו שווים רצח
תלוי על מה את מדברת ומה זה חול עבורך.
יש דברים שבאמת ישראל לא ברמה של אירופה.
עולם האופנה זאת אחת מדוגמאות,בישראל הוא לא קיים כמעט,גם לא בתל אביב או ערים מפותחות אחרות
יש דברים שבאמת ישראל לא ברמה של אירופה.
עולם האופנה זאת אחת מדוגמאות,בישראל הוא לא קיים כמעט,גם לא בתל אביב או ערים מפותחות אחרות
כי אין מה לעשות ישראל באמת היא כושלת בהמון תחומים
ארהב, לא חול
אני עכשיו ביוון והם ממש אוהבים אותנו
אנונימית
זה תלוי באיזה תחום אבל ברוב מה שנגיד ישראל ברמה יותר נמוכה למרות שאנחנו נחשבים מדינה מפותחת כי אנחנו מדינה יותר קטנה
אם תראו ישראלי שעושה משהו ממש טוב נגיד ערוץ יוטיוב שנראה מקצועי או ציור ממש טוב וכו אתם קודם תניחו שהוא לא מהארץ
אם תראו ישראלי שעושה משהו ממש טוב נגיד ערוץ יוטיוב שנראה מקצועי או ציור ממש טוב וכו אתם קודם תניחו שהוא לא מהארץ
זה תמיד יהיה ככה. גם נגיד בארהב יגידו "וואי איזה כיף זה בישראל, לא כמו כאן" . תמיד כולם יחשבו שבחו"ל יותר כיף מכאן , אבל זה לא נכון. ישראל כושלת? רוצה לעבור לפקיסטין, סוריה, או לבנון? קדימה , אחרי קורונה קחו טיסה ותעברו. זה מעצבן כל פעם אומרים "ישראל גרועה"
כשרוב האנשים אומרים חול בדרך כלל מדברים על המדינות ה"מערביות" (אוסטרליה, אירופה, יפן, קוריאה ,ארהב וקנדה)
כי בישראל בהשוואה לאירופה הרחובות לא נראים משהו, צריך לעשות פינוי ובינוי וזה לא קורה.
יש מלא שכונות של בניינים ישנים שנראים ממש רע (גם בגלל שהם נראים רע בכללי וגם בגלל שלא דאגו להם).
כי בישראל בהשוואה לאירופה הרחובות לא נראים משהו, צריך לעשות פינוי ובינוי וזה לא קורה.
יש מלא שכונות של בניינים ישנים שנראים ממש רע (גם בגלל שהם נראים רע בכללי וגם בגלל שלא דאגו להם).
זה באמת תלוי איפה...
כי אין בישראל דברים מיוחדים שאין במדינות אחרות. (מלבד ים המלח ועניין הדתות)
לא בדיוק
בדרך כלל שאומרים חו"ל מתכוונים ארצות הברית אבל גם בארצות הברית יש מקומות יותר גרועים מאצלנו
יש המון בני נוער שמושפעים מסרטים וחושבים שככה נראת המציאות שם
בדרך כלל שאומרים חו"ל מתכוונים ארצות הברית אבל גם בארצות הברית יש מקומות יותר גרועים מאצלנו
יש המון בני נוער שמושפעים מסרטים וחושבים שככה נראת המציאות שם
כי ילדים בני 12 חושבים שרק אצלנו יש בעיות למרות שבחול יש בעיות הרבה יותר גדולות.
כי יש שם כמות מפגרת של אנשים ומקומות
ואתם רואים איזה 100 200 איש מתוך כמה מליונים
שנמצאים במקומות הכי יפים מבין כל המקומות שנמצאים שם
ושמצלמים את המקום בצורה הכי טובה שהם יכולים
אז ברור שיחשבו שהכל מושלם שם...
ואתם רואים איזה 100 200 איש מתוך כמה מליונים
שנמצאים במקומות הכי יפים מבין כל המקומות שנמצאים שם
ושמצלמים את המקום בצורה הכי טובה שהם יכולים
אז ברור שיחשבו שהכל מושלם שם...
וגם מושפעים מסרטים, מישהי אחרת כתבה וזה פשוט הדבר הכי נכון להגיד.
אנשים שוכחים שחו"ל זה גם תימן, אפגניסטן, ניגריה, אוגנדה, סוריה, גואטמלה, פקיסטן, צפון קוריאה וכו'
תלוי איפה בחוץ לארץ
תמיד הדשא של השכן נראה ירוק יותר
זה תלוי מי שואלים
ישראלים יתלהבו מחו"ל
אבל תיירים יגידו שפה יותר שווה כי יש פה דברים שאין במקומות אחרים
ישראלים יתלהבו מחו"ל
אבל תיירים יגידו שפה יותר שווה כי יש פה דברים שאין במקומות אחרים
כי חול זה שונה מישראל וכולם מחפשים שונה
נגיד ארהב זאת מדינה הרבה יותר גדולה מישראל אז מן הסתם יש שם יותר אנשים, מפורסמים, והם בינלאומיים ובישראל רק כמה
כי לאנשים קשה להסתפק במה שיש להם, הם תמיד ירצו את מה שאין, את כל הסיפורים הטובים שמספרים עליו, בלי לדעת שיש צד רע בכל סיפור
אנחנו שניה ממדינת עולם שלישית על מה אתה מדבר
אנונימית
וכשאומרים חול מתייחסים לתרבות האירופאית.
אני לא כזה מבינה בזה אז לא רוצה להגיד דברים שלא יהיו נכונים אבל האירופאים נחשבים כביוכל יותר על "רמה" בגלל שזו תרבות שונה. הם היו עם קיסריות ובתי מלוכה עד לא מזמן. ואומנם גם בתרבות המערבית היה אבל לא בצורה הזו. פשוט תחשבת תרבות יותר אלגנטית.
אני לא כזה מבינה בזה אז לא רוצה להגיד דברים שלא יהיו נכונים אבל האירופאים נחשבים כביוכל יותר על "רמה" בגלל שזו תרבות שונה. הם היו עם קיסריות ובתי מלוכה עד לא מזמן. ואומנם גם בתרבות המערבית היה אבל לא בצורה הזו. פשוט תחשבת תרבות יותר אלגנטית.
אנונימית
ביצ בוס צודקת.
אנשים קרים ולא חמים כמו בישראל.
למטבע יש שני צדדים. והדשא של השכן נראה תמיד ירוק יותר
אגב עם הבריטים היו ממשיכים לשלוט פה אז התרבות שלנו הייתה נראית שונה לחלוטין, כמו התרבות האירפןאית (אני לא אומרת שזה טוב ציל)
אנשים קרים ולא חמים כמו בישראל.
למטבע יש שני צדדים. והדשא של השכן נראה תמיד ירוק יותר
אגב עם הבריטים היו ממשיכים לשלוט פה אז התרבות שלנו הייתה נראית שונה לחלוטין, כמו התרבות האירפןאית (אני לא אומרת שזה טוב ציל)
אנונימית
מדינה קטנה , הכל יקר פה מאוד , המדינה לא ממש מתורבתת רוב האנשים לא מתורבתים ולא מנומסים יש המון ערסים
אנונימית
יש לי קרובי משפחה מפולין שאומרים שפה בארץ יותר טוב מבחינת כלכלה, אנחנו מדינה יחסית בסדר אין פה עוני מחפיר או בעיות כמו שיש במדינות עולם שלישי
בתור ישראלית שגרה בניו יורק(היגרנו כמשפחה) אני יכולה להעיד שכיכר טיימס כבר לא מרגשת אותי,כל ביקור בישראל מביא לי ריגוש כל פעם מחדש,
כנראה זה בגלל התרגלות לאותו נוף שחוזר על עצמו,את מחפשת דברים שלא ראית עדיין,אבל האמיני לי שברגע שאת טסה לחו"ל אחרי כמה תמונות לאינסטה באותו מקום ,ימאס לך ממנו אפילו כתיירת,
אין ממה להתלהב במיוחד,
ושוב זה גם תלוי בגודל המדינה ומה אפשר לבנות בה,ישראל היא יעד תיירותי שמושך רבים כולל סטודנטים רבים,רבים חולמים לבקר בישראל,
לכל מדינה יש את הזרקורים שלה,היעדים הכי בולטים ושווים שלה,
הרי כשאת טסה לחו"ל את לא מבקרת בכל הערים של המדינה,אלא בערים מרכזיות ותיירוציות שכוללות את עיר בירתה,גם כשטסים לישראל,אנשים לא באים בשביל חדרה או הקריות,אנשים באים לערים כמו ירושלים,נצרת,טבריה,חיפה לפעמים,אילת ותל אביב ואולי יש עוד,
תיירים מגיעים לייעדים עם היסטוריה שמקושרים גם בדת(נצרות ואולי גם יהדות של יהודים מחו"ל) הם באים לערים המרכזיות והתיירותיות ביותר להיכן שהרבה דברים חשובים ומרכזיים מתרחשים,לנקודות ציון,
אבל האמיני לי שמה שיש לך הוא לא נורא,
ברגע שאת גרה באותו מקום כבר הרבה זמן הוא כבר לא מביא לך אותו ריגוש כמו של תיירים שאומרים וואו,
בדר"כ מקומיים נוסעים ומבקרים במקומות ולוקחים סלפי,יתכן שיגידו ווכן רק בפעם הראשונה וזהו,כאן זה נגמר.
כנראה זה בגלל התרגלות לאותו נוף שחוזר על עצמו,את מחפשת דברים שלא ראית עדיין,אבל האמיני לי שברגע שאת טסה לחו"ל אחרי כמה תמונות לאינסטה באותו מקום ,ימאס לך ממנו אפילו כתיירת,
אין ממה להתלהב במיוחד,
ושוב זה גם תלוי בגודל המדינה ומה אפשר לבנות בה,ישראל היא יעד תיירותי שמושך רבים כולל סטודנטים רבים,רבים חולמים לבקר בישראל,
לכל מדינה יש את הזרקורים שלה,היעדים הכי בולטים ושווים שלה,
הרי כשאת טסה לחו"ל את לא מבקרת בכל הערים של המדינה,אלא בערים מרכזיות ותיירוציות שכוללות את עיר בירתה,גם כשטסים לישראל,אנשים לא באים בשביל חדרה או הקריות,אנשים באים לערים כמו ירושלים,נצרת,טבריה,חיפה לפעמים,אילת ותל אביב ואולי יש עוד,
תיירים מגיעים לייעדים עם היסטוריה שמקושרים גם בדת(נצרות ואולי גם יהדות של יהודים מחו"ל) הם באים לערים המרכזיות והתיירותיות ביותר להיכן שהרבה דברים חשובים ומרכזיים מתרחשים,לנקודות ציון,
אבל האמיני לי שמה שיש לך הוא לא נורא,
ברגע שאת גרה באותו מקום כבר הרבה זמן הוא כבר לא מביא לך אותו ריגוש כמו של תיירים שאומרים וואו,
בדר"כ מקומיים נוסעים ומבקרים במקומות ולוקחים סלפי,יתכן שיגידו ווכן רק בפעם הראשונה וזהו,כאן זה נגמר.
אנונימית
^צודקת
אנשים צריכים להתחיל לעשן גראס ואז הם יעריכו את היופי של הארץ כמו תיירים
אנשים צריכים להתחיל לעשן גראס ואז הם יעריכו את היופי של הארץ כמו תיירים
תלוי לאיזה מדינה את משווה את ישראל... לארצות הברית או לפקיסטן? ליפן או לפיליפינים? זה הכל תלוי. בכל זאת אנחנו מדינה מאוד קטנה. יש מדינות טובות מאיתנו ויש גרועות יותר
(לדומא מדינות עולם שלישי)
למרות שכן לא אשקר אני מדברת יותר עם אנשים מחו"ל מאשר ישראלים והם בדרך כלל חושבים שלא ממש טוב פה... הפעם היחידה שמישהו אמר לי משהו חיובי על ישראל הוא היה מאיראן או עיראק אני לא זוכרת איזה מהן וזה קצת עצוב...
(לדומא מדינות עולם שלישי)
למרות שכן לא אשקר אני מדברת יותר עם אנשים מחו"ל מאשר ישראלים והם בדרך כלל חושבים שלא ממש טוב פה... הפעם היחידה שמישהו אמר לי משהו חיובי על ישראל הוא היה מאיראן או עיראק אני לא זוכרת איזה מהן וזה קצת עצוב...
ביחס לארהב כי ארהב גדולה אם נגיד ביחס למדינות עולם שלישית אז לא ישראל הרבה יותר טובה
דווקא ישראל מאד מאד נחשבת בעולם. יש לנו הישגים גלובלים עצומים.
^"הכי שווים"? על סמך מה?
ישראל פחות "שווה" מגרמניה, יפן, קוריאה הדרומית, בריטניה, צרפת, קנדה, ארה"ב, שוויץ, אוסטריה ועוד עשרות מדינות.
ישראל פחות "שווה" מגרמניה, יפן, קוריאה הדרומית, בריטניה, צרפת, קנדה, ארה"ב, שוויץ, אוסטריה ועוד עשרות מדינות.
ישראל זאת ארץ מאוד מאוד צעירה ויש הרבה בחינות שבהן היא לא ממש מפותחת
בחול יש הרבה דברים שאין בארץ
ואם לומר את האמת המדינה שלנו די מדרדרת
ובגלל זה יש אנשים שחושבים ככה
לדעתי אם מסתכלים על מדינות אחרות ישראל דווקא ברמה
בחול יש הרבה דברים שאין בארץ
ואם לומר את האמת המדינה שלנו די מדרדרת
ובגלל זה יש אנשים שחושבים ככה
לדעתי אם מסתכלים על מדינות אחרות ישראל דווקא ברמה
שמעי זה יתרונות וחסרונות אין לזה מדד
זה בכל מקום ככה לתושבי ארצות הברית משעמם בארצות הברית ורוצים לטוס משם לדוגמה לישראל ואנחנו תושבי ישראל אותו דבר משעמם להיות בארץ אז טסים לארצות הברית וכל זה
תראי אני לא יודעת אם אנחנו מדינה ממש לא מפותחת אבל מה שבטוח זה שאנחנו הקמנו את המדינה רק לפני שבעים שנה והמדינה שלנו קטנה לעומת מדינות אחרות
לדעתי איפה שאנחנו עכשיו זה השג גדול וכנראה במשך השנים יתפתח יותר
לדעתי איפה שאנחנו עכשיו זה השג גדול וכנראה במשך השנים יתפתח יותר
דווקא בצרפת ממש פירגנו שאני מישראל ואמרו ישראלים חכמים מתקדמים מדינה עשירה
ובישראל יש מזגן בכל מקום. תחשבו שבאירופה חם בקיץ כמו פה ואפילו יותר והם לא בידיוק שמעו על מזגן. סיוט!
ובישראל יש מזגן בכל מקום. תחשבו שבאירופה חם בקיץ כמו פה ואפילו יותר והם לא בידיוק שמעו על מזגן. סיוט!
אני גם לא מבינה מה יש להם שאין לנו
באותו הנושא: