9 תשובות
לצערי כן
לא הכלכלה תפגע בצורה קשה והאנשים בסגר הקודם בקושי התפרנסו אנשים שימו מסכות כברר
אני חושבת שצריך, כן.
ולמען האמת? לי זה דווקא יבוא טוב,
לא מתחשק לי לחזור ללימודים.
ולמען האמת? לי זה דווקא יבוא טוב,
לא מתחשק לי לחזור ללימודים.
כן אבל הממשלה לא תקשיב. אני דיי בטוחה שככה או ככה יהיה הסגר כי הלימודים עוד שנייה יתחילו
כן צריך אבל זה יהיה מבאס אם זה יקרה שוב
לא.
צריך פשוט שאנשים יקפידו על ההנחיות.
עוד סגר לא יעזור, קודם כל כי אם יהיה שוב סגר אז אולי זה יעזור למספר החולים לרדת אבל מה יקרה כששוב נחזור לשגרה? מספר החולים שוב יעלה. ודבר שני המדינה תקרוס כלכלית אם יהיה עוד סגר
צריך פשוט שאנשים יקפידו על ההנחיות.
עוד סגר לא יעזור, קודם כל כי אם יהיה שוב סגר אז אולי זה יעזור למספר החולים לרדת אבל מה יקרה כששוב נחזור לשגרה? מספר החולים שוב יעלה. ודבר שני המדינה תקרוס כלכלית אם יהיה עוד סגר
הטעות שלהם הייתה שהם החזירו את כל מערכת החינוך במכה,
הם דיברו על הדרגתיות וכל זה אבל האמת שכמה ימים לפני הודיעו לנו שכולם חוזרים ואז מספר החולים עלה, בהתחלה לכמה מאות והם החליטו לא לסגור, אבל זה המשיך לעלות ועכשיו הם עומדים להחזיר שוב פעם את כולם במכה כי הם לא למדו מהטעות שלהם בפעם הקודמת אז תתכוננו לסגר שני מתי שיתאים לביבי עם הלוח חופשות שלו
הם דיברו על הדרגתיות וכל זה אבל האמת שכמה ימים לפני הודיעו לנו שכולם חוזרים ואז מספר החולים עלה, בהתחלה לכמה מאות והם החליטו לא לסגור, אבל זה המשיך לעלות ועכשיו הם עומדים להחזיר שוב פעם את כולם במכה כי הם לא למדו מהטעות שלהם בפעם הקודמת אז תתכוננו לסגר שני מתי שיתאים לביבי עם הלוח חופשות שלו
כן צריך
אנונימית
באותו הנושא: