9 תשובות
תחנות דלק
המצב כל כך גרוע שאפילו נאפיס, שכל הקטע שלהם זה להיות פתוחים 24/7, התחילו לסגור בלילה
בחמש לפנות בוקר?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
חחח הייתי שיא הרצינית גם..
יש בתחנות דלק גם הטוסטים והלחמניות האלה של לורד סנדוויץ' xd
שואל השאלה:
כן אבל מתכוונת למשלוח..
אנונימית
אהה, תשלחי את אבא
עובד על אותו עיקרון
שואל השאלה:
אין
אנונימית
שואל השאלה:
ירדתי למטה לקנות טילון לול
אנונימית