5 תשובות
לא.. בהצלחה ממש, מקווה שתוכלי להירדם בנסיעה
כן פעם אחת הלכתי לחברה אבל ישנתי חמש דקות ואז התארגנתי והלכתי בלי לישון
כן.
הכי הרבה שהצלחתי לתפקד בלי שינה זה 2 לילות רצוף , קמתי בשתיים בצהריים ביום הראשון ואז הלכתי לישון בשבע בערב יומיים אחרי. לא ישנתי דקה
לא הרגשתי מאוד מאוד קשה, אבל בקושי הגבתי
אבל מאז עברו איזה 4 חודשים ועכשיו המצב שונה , ונגיד לא ישנתי לילה אחד והייתי ערה כל היום והיה לי ממש קשה.. לא יודעת איך פתאום היה קשה לי.
אז זה תלוי אבל נראה לי שתשרדי
לא הרגשתי מאוד מאוד קשה, אבל בקושי הגבתי
אבל מאז עברו איזה 4 חודשים ועכשיו המצב שונה , ונגיד לא ישנתי לילה אחד והייתי ערה כל היום והיה לי ממש קשה.. לא יודעת איך פתאום היה קשה לי.
אז זה תלוי אבל נראה לי שתשרדי
באותו הנושא: