4 תשובות
תשאלי אותה מה קורה איתה ואיך היא
"מזה לא שמענו ממך שנים"
"היי, התגעגעתי! מה קורה?"
לאלא בבקשה אל תרשמי
לאן נעלמת או לא שמענו אותך שנים
זה רק יותר מדגיש על הריחוק בינכם אני הייתי מתחילה שיחה על משהו שמעניין מאוד את שתיכן ואז זה יכול לגלוש להרבה מקומות ולשיחות
לאן נעלמת או לא שמענו אותך שנים
זה רק יותר מדגיש על הריחוק בינכם אני הייתי מתחילה שיחה על משהו שמעניין מאוד את שתיכן ואז זה יכול לגלוש להרבה מקומות ולשיחות
באותו הנושא: