12 תשובות
ליטרלי כל איפון
אבל 11 פצצה
xr פצצה
החדש פרו מקס גם פצצה אבל עולה כמו החיים שלי אז זין
אבל 11 פצצה
xr פצצה
החדש פרו מקס גם פצצה אבל עולה כמו החיים שלי אז זין
כרגע ה11 כי הוא הכי חדש ..
ה11 הרגיל
ה11 הרגיל
אנונימית
11 pro max
חחח אייפון ואיכותי לא הולך ביחד באותו משפט.
שואל השאלה:
אייפון זה הכי איכותי והכי טוב, תכתבו פחות אייפון אחר לא 11 כי התקציב שלי ברצפה
אייפון זה הכי איכותי והכי טוב, תכתבו פחות אייפון אחר לא 11 כי התקציב שלי ברצפה
איפון זה טלפון פצצה אחינו
יש את החדש הזה שהוא זול יחסית se לדעתי
שמונה פלוס, xr, xs max
ה11 הרגיל עולה 3000 והאיקס אר 2800 בערך אין הרבה הבדל וה11 יותר חדש אז עדיף את ה11..
אנונימית
8 כבר ישן..
תכף יש 12
תכף יש 12
אנונימית
בעקרון כל אייפון שהוא מעל 8 אז פשוט תקני את הזול ביותר
לי יש אייפון 8 פלוס, ואני פשוט מבינה שזה פלאפון עם הרבה דברים טובים . ואיכותיים בעיקר. ממליצה בחום.
באותו הנושא: