5 תשובות
כנראה היא נרדמה כמו שקרה לי פעם. פשוט תעזבי וכשהיא תענה לך תדברו
כנראה היא ישנה. באסה, אבל אין ממש מה לעשות. תשלחי לה הודעה, ואולי תנסי לקבוע ספונטני עם מישהו אחר כדי שיהיה פחות מבאס.
(:
(:
היא בטח לא התעוררה אבל לא נורא תוותרי לה אני והחברה הכי טובה שלי כל הזמן מאחרות אחת לשנייה כי אנחנו ישנות. אולי תתקשרי למישהו מהמשפחה שלה שיעיר אותה?
שואל השאלה:
אין לי טלפונים של המשפחה שלה..
אין לי טלפונים של המשפחה שלה..
אנונימית
ממש באסה תחזרי הביתה בינתיים ושהיא תטרוח לענות לך תגידי שזה היה ממש לא מתאים מצידה ושתזכור פעם הבאה