8 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה יעזור לי במשהו בחיים אם אהגר לשם ? מה אני צריך אותם בכלל ?

וגם ככה הם בסגר כל החיים ואף אחד שם לא יוצא מהבית
אנונימי
תגור איפה שבא לך, לא צריך לגור בניו זילנד כדי להיות מאושר
אנונימית
זה סוד האושר
מה-
לא
אין אפשרות אחרת. רק בניו זילנד אפשר להיות מאושרים. ממליצה לך לטוס לשם בהקדם האפשרי
יש שם אחלה איכות חיים
הניוזילנדים גם אנשים יותר מדי נחמדים
אבל אושר אמיתי זה דבר שבא מהבפנוכו שלך ולא מותנה בשום דבר/הישג
חיים יותר רגועים יש מצב (לעומת הארץ)
אתה גם יכול להתנסות בזה ולראות איך זה מרגיש לך

כל טוב חביבי
אם אתה רוצה אושר בחייך זה רק שם
בשום מקום אחר לא תמצא
שואל השאלה:
בטוח ?
אנונימי