3 תשובות
שואל השאלה:
אין תשובה עדיין אם עברתי את הראיון. אני אקבל עדיין מנילה?
אין תשובה עדיין אם עברתי את הראיון. אני אקבל עדיין מנילה?
אנונימית
כן, זה בנוהל
תקבלי תקבלי, אם התקבלת למסלול (או לשלהים מתקמים במיונים) פשוט יקפיאו לך הכל.
באותו הנושא: