11 תשובות
תקני כחול או שחור עם חולצה לבנה ונעליים לבנות
שואל השאלה:
^^ אני מגזימה כי יחסית השמנתי ואני מבנה עכשיו לרזות בשבוע וזה לא נראלי יקרה אז לפחות מי אתלבש יפה..
^^ אני מגזימה כי יחסית השמנתי ואני מבנה עכשיו לרזות בשבוע וזה לא נראלי יקרה אז לפחות מי אתלבש יפה..
אנונימית
תקני תכלת בהיר ושימי נעליים לבנות
אם את רוצה את יכולה ללבוש את הג'ינס הלבן עם חגורה שחורה עבה ולקפל קצת את החולצה כדי שיראו פס של בטן ונעליים בצבע שחור או לבן (ממליצה לעשות את זה אם יש לך שיער בצבע כהה)
אם את רוצה את יכולה ללבוש את הג'ינס הלבן עם חגורה שחורה עבה ולקפל קצת את החולצה כדי שיראו פס של בטן ונעליים בצבע שחור או לבן (ממליצה לעשות את זה אם יש לך שיער בצבע כהה)
שואל השאלה:
אסור לקפל חולצות בביצפר שלי אבל אני יכולה כזה להסתיר אבל אני ממש ממש לבנה בבטן משאר הגוף שזה נראה מוזר
אסור לקפל חולצות בביצפר שלי אבל אני יכולה כזה להסתיר אבל אני ממש ממש לבנה בבטן משאר הגוף שזה נראה מוזר
אנונימית
חחח גם אני לבנה וגם אצלי אסור לקפל חולצות אבל אני קניתי סוג של קרם שיזוף ואני מורחת אותו על הידיים ועל הפס של הבטן ואז אני נראת יותר שזופה ואני מקפלת בכל זאת (עד שהמורים מעירים לי ואז אני מורידה ומחזירה אחרי כמה דקות)
אם את לבנה לא הייתי ממליצה לך ללבוש הכל לבן
גם בכללי זה לא נראה משהו
גם בכללי זה לא נראה משהו
שואל השאלה:
איזה קרם קנית ואיפה?
איזה קרם קנית ואיפה?
אנונימית
שואל השאלה:
^אני לבנה יחסית אבל בבטן אני מאוד מאוד לבנה אבל ברגליים ובידיים אני סבבה וגם הגינס משזף אותי אבל לבן עם לבן נרלאי לא משהו כי אני גם יחסית לבנה בעצמי ואני לא ידועת מה ללבושש
^אני לבנה יחסית אבל בבטן אני מאוד מאוד לבנה אבל ברגליים ובידיים אני סבבה וגם הגינס משזף אותי אבל לבן עם לבן נרלאי לא משהו כי אני גם יחסית לבנה בעצמי ואני לא ידועת מה ללבושש
אנונימית
אמרת את קונה ג'ינס
קני לבן או שחור תלבשי עם החולצה הלבנה
אם לא שימי ג'ינס לבן חולצה לבנה וגקט ג'ינס כחול
אם יש לך גקט ג'ינס שחור שימי עם ואנס שחורות או כל נעל שחורה
קני לבן או שחור תלבשי עם החולצה הלבנה
אם לא שימי ג'ינס לבן חולצה לבנה וגקט ג'ינס כחול
אם יש לך גקט ג'ינס שחור שימי עם ואנס שחורות או כל נעל שחורה
בגוד פארם במשהו כמו 15 שקל אבל בטח יש גם בסופר פארם
זאת אריזה בצבע חום זהב שכתוב עליה "קרם לשיזוף עצמי" (אני לא רואה על האריזה מה השם של החברה) ואחרי שאת מורחת את הצבע אז הוא יופיע רק אחרי כמה שעות ולא באותו הרגע
אם את קונה את זה אז שתדעי שזה נשאר לכמה ימים ושעדיף לך לשים את זה כמה ימים לפני כדי שאם את לא תאהבי את הגוון או שיהיו לך כתמים אז שלא תלכי עם זה לבית ספר. אני אישית שמתי לפני שלושה ימים את זה והיו לי כתמים בידיים וזה התחיל להסתדר היום אז אני אעשה שכבה שנייה איפה שהעור בהיר יותר ואז עד מחר זה כבר יראה טבעי ובלי כתמי צבע
הכתמים נוצרו מזה שלא מרחתי את זה באופן אחיד אז תקפידי על זה
זאת אריזה בצבע חום זהב שכתוב עליה "קרם לשיזוף עצמי" (אני לא רואה על האריזה מה השם של החברה) ואחרי שאת מורחת את הצבע אז הוא יופיע רק אחרי כמה שעות ולא באותו הרגע
אם את קונה את זה אז שתדעי שזה נשאר לכמה ימים ושעדיף לך לשים את זה כמה ימים לפני כדי שאם את לא תאהבי את הגוון או שיהיו לך כתמים אז שלא תלכי עם זה לבית ספר. אני אישית שמתי לפני שלושה ימים את זה והיו לי כתמים בידיים וזה התחיל להסתדר היום אז אני אעשה שכבה שנייה איפה שהעור בהיר יותר ואז עד מחר זה כבר יראה טבעי ובלי כתמי צבע
הכתמים נוצרו מזה שלא מרחתי את זה באופן אחיד אז תקפידי על זה
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אנונימית
באותו הנושא: