4 תשובות
ניסיון וחוויות לזכור?
יהלי אקשטיין רץ למועצה, רץ למועצה. בבית הוא אוכל ביצה. יהלי אקשטיין רץ למועצה...
טוב חח סתם תתעלמי ממני אני הייתי שנה שעברה (אני עולה לט' גם) יו"ר של המועצה של הבית ספר ובעיקרון את פשוט אחראית על כך שכולם יפעלו כמו שצריך ואת מעלה כל מיני יוזמות
טוב חח סתם תתעלמי ממני אני הייתי שנה שעברה (אני עולה לט' גם) יו"ר של המועצה של הבית ספר ובעיקרון את פשוט אחראית על כך שכולם יפעלו כמו שצריך ואת מעלה כל מיני יוזמות
לרוב שום דבר
יש לך אחלה של מצע