37 תשובות
כן, ח-יא גבוהים משמעותית
אמן
אנונימית
רוב אבל לא כולם אני נגיד עולה ל י ועדיין לא קיבלתי קפיצת גובה איזה כיף
אנונימי
איזה גובה אתה?^
אנונימית
אני עולה לכיתה ח' ויש איתי בכיתה מישהו כמעט 1.80
אנונימית
1.55 בן 15
אנונימי
^ באסה
אני בת 13 ויותר גבוהה
לא בכוונה לפגוע
שואל השאלה:
גובה מושלם אני אוהבת נמוכים^^
אנונימית
חחח לא נראהלי בדיוק מושלם אבל נזרום
אנונימי
לא נפגע גם כרגיל אני צוחק הרבה על עצמי גם לא מפריע לי זה טוב לצחוק
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני רצינית,
אני באמת אוהבת נמוכים מאשר גבוהים
אנונימית
^^ אני אוהבת את הגישה שלך תמשיך כך
אה לול מה הגובה שלך
אנונימי
תודה חתולה
אנונימי
שואל השאלה:
אני 1.62 הקראש לי גם בגובה שלך
אנונימית
אה בהצלחה לך איתו
אה וכן זה אני אינלי מושג למה הייתי אנונימי
^^את בת /13/1412?
שואל השאלה:
עוד מעט 13, עוד שלושה חודשים
אנונימית
טוב אני מניחה שאת בת 13 לפי השאלה
שואל השאלה:
הנני
למה את צריכה קראש בגיל הזה?
זה מטומטם וזה לא באמת אהבה אמיתית בגיל הזה...(לרוב)
והבנים ממש לא בוגרים והבנות גם
רק מושפעים חסרי מודעות חושבים שזה בסדר שיהיה חבר בגיל הזה.
סליחה אם פגעתי או משהו
פשוט כי היא אוהבת אותו היא מרגישה אליו משיגה מה הבעיה
שואל השאלה:
אה... טוב :/
הוא לא נחשב ליפה כלכך או משהו כזה.
אנחנו מכירים הרבה זמן והתאהבתי בו בגלל האופי וזה לא שאני רוצה חבר אני מאמינה שגם הוא לא פשוט זה קשה לשלוט ברגש
אנונימית
משיכה
מה יש לה לעשות איתו
שיהיו חברים
בשביל מה היא צריכה בן זוג היא עוד קטנה וחסרת מודעות עצמית
הם גם כנראה יפרדו אחרי כמה שבועות
לא כל כך, בעיקר בכיתה ט-י
שואל השאלה:
קצת הגזמת יש לי מודעות עצמית אני לא כמו רוב בני גילי האמת... ושוב, אני גם לא מתכוונת שניהיה זוג.
אנונימית
טוב שיהיה מה אכפת לי
תעשי מה שבא לך
אז מה את מתכוונת שתהיו?
שואל השאלה:
ידידים במקרה הטוב
אנונימית
חחח למה את דתיה?
אני מקווה בשבילי
מה הקשר דתיה
היא בת 13
כי יש דתיים שלא מרשים להם
כן בכיתה ח גבהתי הכי הרבה אבל גם עכשיו אני גובה מהר והרבה
שואל השאלה:
לא דתיה
אנונימית