16 תשובות
לכי לרופא !
אנחנו לא רופאים אל תסמכי עלינו תעשי הכי טוב לבריאות שלך אחותי
אנחנו לא רופאים אל תסמכי עלינו תעשי הכי טוב לבריאות שלך אחותי
שואל השאלה:
אולי למישהו זה קרה
סתם חבל ללכת לרופא אם אין כלום
אולי למישהו זה קרה
סתם חבל ללכת לרופא אם אין כלום
אנונימית
בת כמה את?
ובכל מקרה עדיף לך ללכת לרופא לפי איך שתיארת את זה. לא תפסידי מזה.
ובכל מקרה עדיף לך ללכת לרופא לפי איך שתיארת את זה. לא תפסידי מזה.
שואל השאלה:
בת 19
זהו שיכול להיות שזה כזה לפני מחזור
אבל מצד שני כאילו אבא שלי חולה לב(מום בלב)
לא יודעת לא באלי ללכת לרופא ולהלחיץ את ההורים שלי
בת 19
זהו שיכול להיות שזה כזה לפני מחזור
אבל מצד שני כאילו אבא שלי חולה לב(מום בלב)
לא יודעת לא באלי ללכת לרופא ולהלחיץ את ההורים שלי
אנונימית
נכון שזה יכול להלחיץ, אבל עדיף לבדוק כדי שחס וחלילה זה לא יעשה לחמור יותר. כל מחלה או פגיעה עדיף לזהות כמה שיותר מוקדם, כדי שתטופל הכי טוב.
ובקשר למחזור, כשהרגשת את זה בפעם שעברה זה היה קרוב למחזור?
שואל השאלה:
לא זוכרת זה היה לפני שנה
לא זוכרת זה היה לפני שנה
אנונימית
נראה לי שכדאי לך ללכת לרופא. בשורות טובות!
תקשיבי אף אחד לא יכול לאבחן אותך דרך סטיפס, בכל מקרה אני יכולה להגיד לך שכאבים בחזה ובאזור הזה לא קורים סתם ותמיד יש סיבה ולכן ממליצה לך ללכת להבדק אצל הרופא במיוחד כשיש עבר משפחתי
תרגישי טוב
תרגישי טוב
גם לי יש לפעמים לחצים בחזה, לי יש אוושה (רעש) בלב אז אולי זה קשור אבל לא יודעת, עדיף לבדוק. גם אני הולכת עוד מעט לקרדיולוג
שואל השאלה:
עכשיו התחיל לי כאבים ממש חזקים ביד כאילו נתפס לי שריר רק ביד שמאל למעלה
אבל אני מאמינה שזה קורה בגלל המחזור אז נראה לי שהכל טוב
עכשיו התחיל לי כאבים ממש חזקים ביד כאילו נתפס לי שריר רק ביד שמאל למעלה
אבל אני מאמינה שזה קורה בגלל המחזור אז נראה לי שהכל טוב
אנונימית
כאבים ביד שמאל ולחץ בחזה זה לא שילוב טוב... עדיף שתלכי לקרדיולוג רק לבדיקה
שואל השאלה:
זהו שזה סתם ילחיץ את ההורים שלי
סתם רציתי לדעת אם לעוד מישהו זה קורה
אני מאמינה שזה בגלל המחזור
זהו שזה סתם ילחיץ את ההורים שלי
סתם רציתי לדעת אם לעוד מישהו זה קורה
אני מאמינה שזה בגלל המחזור
אנונימית
זה קורה גם לי, אבל אצלי זה לא קשור למחזור
שואל השאלה:
אז מה יש לך?
למה זה קשור
אז מה יש לך?
למה זה קשור
אנונימית
אני לא יודעת חחח אני הולכת לקרדיולוג בקרוב, אבל כנראה זה קשור לזה שיש לי אוושה בלב