התחברות
הרשמה
אני דיברתי עם האקס לפני חודשים וסיימנו לא ממש בטוב(במשך-זה קצר)
וראיתי עכשיו תמונה בטלפון של כיתה שהיינו בה ביחד מלפני 4 שנים...
לשלוח לו בווצאפ? לצחוק איתו על זה?
או שעדיף שלא?
27 באוגוסט 2020, 23:38
2 תשובות
אם בא לך לדבר איתו אז למה לא
אבל אם הוא עשה משהו לא במקום או שלא בא לך להוריד ממך לא צריך
T
The Queen For You
אם אתם בקשר טוב אז תשלחי לו את התמונה
❤
❤moonlight❤