התחברות הרשמה

מה דעתכם/ן על הנעליים האלו? ייזי של אדידס

https://images.app.goo.gl/7er6r8eG3xfKAvDq6
28 באוגוסט 2020, 02:40
נעלייםAdidasאדידסאופנהסטיילינג    
3 תשובות
האמת שאני פחות אהבתי
V
Venza
לא אהבתי בכלל
שאלוהים יעזור
הם דווקא די אחלה
M
Minty
באותו הנושא:
איך הנעליים האלו לדעתכם?
היי, תוכלו לתת לי חוות דעת על הנעליים האלו?(אני משאירה שלושה קישורים)
מה דעתכם על הנעליים האלו ? מיוחדות או מוגזמות ?
הנעליים האלו יפות לדעתכם?
מה דעתכם על הנעליים האלו? יש אותן בארץ?
מה דעתכם על הנעליים האלו?
הנעליים האלו יפות לדעתכם?
הנעליים האלה יפות לדעתכם? זה אדידס ברזל נכון?
הנעליים האלו יפות לדעתכם?
מה דעתכם על הנעליים האלו של ריבוק?
הנעליים האלו יפות לדעתכם? (הירוקות)