6 תשובות
לא
לא, וויב זה מישהו(לא יפני) שאובססיבי לגבי התרבות היפנית.
בשנים האחרונות זה איבד קצת מהמשמעות המקורית
בשנים האחרונות זה איבד קצת מהמשמעות המקורית
קיכס לא
לא. להיות וויב זה לאהוב כל דבר שקשור ליפן
לא
זה אומר שאת רואה אנימה
זה אומר שאת רואה אנימה
באותו הנושא: