6 תשובות
שהם אנשים, מה עוד יש לי לחשוב עליהם?
לא מתחברת לתרבות שלהם...
מה יש לחשוב כבר
כולנו בני אדם (:
אף אחד לא שונה, לא צריך לשנוא אף אחד (:
הם אחלה.
מתה על השירים, יש חתיכים, אחלה סטייל...

אני כלכך שונאת את השאלות האלו !!!!
מה יש לחשוב עליהם?
שהם אנשים בדיוק כמונו. כולנו בני אדם וצבע עור וכמות המלנין שבעור לא אמורה לשנות את זה.