5 תשובות
מכרתי את אחותי בשוק ההון
לא מי משתמש בפייסבוק?
כן מכרתי סוני 4
5 דקות הראתי לו והוא התחפף עם זה מהבית
5 דקות הראתי לו והוא התחפף עם זה מהבית
מכרתי את הכבוד שלי לאפליקציה הזאת :) סתם צוחק.
מכרתי את הפאלפון שלי והקונה היה בסדר גמור :)
באותו הנושא: