4 תשובות
לבנות מחדש ולהסתכל קדימה ולא לאחור
להתבונן ולהנות מהכאוס
אנונימי
לתת להכל ליפול ואז לבנות על זה משהו חדש ויותר טוב
שלום אנונימית,
נשמע שאת מרגישה שהאדמה עליה את עומדת אינה יציבה יותר.. שאת עומדת מנגד ורואה את הכל מתפורר, ללא שליטה או יכולת לתקן את המצב.
איני יודעת מה גרם לך להרגיש שעולמך מתמוטט אך משערת כי המצב משפיע על מצב רוחך, מתסכל אותך ואולי אפילו, גורם לך לאבד תקווה. למרות זאת, חשוב לי שתדעי שאת לא צריכה להישאר עם זה לבד.. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וחשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט אנונימי ופרטי. אם תרצי, תוכלי כבר הערב, לשוחח עם אחד המתנדבים שלנו או לפרוק את שעל ליבך.. אנחנו נהיה שם כדי להקשיב, לתמוך לעזור בכל דרך שנוכל.
נחכה לך,
מתנדבת סה"ר.
נשמע שאת מרגישה שהאדמה עליה את עומדת אינה יציבה יותר.. שאת עומדת מנגד ורואה את הכל מתפורר, ללא שליטה או יכולת לתקן את המצב.
איני יודעת מה גרם לך להרגיש שעולמך מתמוטט אך משערת כי המצב משפיע על מצב רוחך, מתסכל אותך ואולי אפילו, גורם לך לאבד תקווה. למרות זאת, חשוב לי שתדעי שאת לא צריכה להישאר עם זה לבד.. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וחשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט אנונימי ופרטי. אם תרצי, תוכלי כבר הערב, לשוחח עם אחד המתנדבים שלנו או לפרוק את שעל ליבך.. אנחנו נהיה שם כדי להקשיב, לתמוך לעזור בכל דרך שנוכל.
נחכה לך,
מתנדבת סה"ר.