15 תשובות
אבל יש להם כוח אחי
אה כי כל התל אביבים והסלבס יותר בסדר
שואל השאלה:
תתהפך? אף אחד במדינה לא אוהב חרדים
אנונימי
אני אומר להרוג את כולם סתם סתם נו כי הם חושבים שהם עליונים ודברים כאלה אני לא יודע
צודקת כפרע
הם מפיצים מחלות ועושים בלאגנים
שיעשו להם סגר ויסגרו אותם
גם יהיה מהם יותר שקט ככה כפרע
אנונימי
כי המדינה מתכופפת לכל פיפס של הדתיים ואם היא תפעל באופן ספציפי כנגד הקהילה החרדית או הערבית המדינה תתהפך
הלוואי שהם היו מקשיבים להנחיות היה הרבה יותר טוב לכולם
חחחחחח תגיד לי שהיית ציני
כי ביבי מלקק לחרדים שיביאו לו את כל הקולות
חבל שאתה ציני, ערים חרדיות מובילות בנתוני התחלואה
חוץ מזה שבתי כנסת וישיבות הם מקומות סגורים וצפופים, וגם הערים שלהם יותר צפופות ויש יותר אנשים בבית, מה שמאוד מעלה את סיכויי ההדבקה
אין לי שום דבר נגדם, הכל מתבסס על עובדות וזה מתוך דאגה לציבור כדי שלא תתפשט הקורונה יותר מהר
וגם אצל ערבים המצב דומה, חיים בצפיפות עם הרבה אנשים בבית ופחות מקשיבים להנחיות
גם בתל אביב המצב לא משהו אבל הרבה פחות גרוע, יש הבדל גדול בין שטח פתוח לסגור ובין צפיפות בחוץ לבפנים מבחינת הדבקה
נכון שיש הרבה שנאת חינם כנגד הרבה מאוד קבוצות במדינה, ומאוד חבל שיש שנאה, אבל במקרה הזה מדובר בבריאות הציבור ולא בשנאת חינם
שואל השאלה:
אתה קומוניסט
אנונימי
טוב אחי
האמת שבכלכלה אני דווקא יותר נוטה לפחות התערבות ממשלתית ברוב התחומים ובשוק חופשי
חוץ מבבריאות, חינוך וביטחון
ובמקרה הזה מדובר בבריאות אז אני כן בעד יותר התערבות ממשלתית
שואל השאלה:
בריאות? לא כל כך הבנתי איזה בריאות אבל בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
התל אביבים כן, הם נקיים ולא מפיצים מחלות.
הם שומרים על ההנחיות, שמים מסכות כל הזמן
אנונימי
החרדים האלה מעצבנים אותי. זה לא יפה. אנחנו חיים על עובדות, הם חיים על אמונות. ממש אפשר להשוות.
שואל השאלה:
הייתי ציני. רציתי לבדוק כמה שנאת חינם יש פה.
אנונימי