4 תשובות
שואל השאלה:
בגלל זה אני מנצל כמה שאפשר את הילדות שלה בלשחק איתה ולהיות איתה.
אנונימי
אם היא לא תחיה היא לא תתבגר
אם אתה מבין למה אני מתכוון
כן
מפחדת ממה שמצפה לה
אבל היא תעמוד בזה
והיא יודעת שאני פה תמיד
כן לגמרי