11 תשובות
לא לקנות אייפון.
11 רגיל. הפרו סתם גדול ויקר בטירוף.
לגמרי אייפון 11
תכנסי לחנות ותראי את ההבדל, זה לשלם יותר כסף על אותה איכות
11 פרו יותר טוב
ואני חושב שאנשים פה לא מבינים מה הם מדברים
את ה-11 הרגיל.
11 לדעתי הרגיל
11 לדעתי יותר נוח ופחות כסף אז משתלם
אני חושב ש11.
אבל מן הסתם 11 פרו יותר טוב, ויותר חדיש, אבל יקר מאוד.
שמחתי לעזור,
yolo
אני קניתי את ה11
קניתי את ה11 והוא מעולהה