5 תשובות
מסכים עם הדעות שלו
הוא פשיסט מאוד
הוא רוצה לספח 2 מיליון פלסטינים לישראל או להפעיל מדינת אפרטהייד, אני לא בעד.
אנונימי
לא תומך בו
אבל אם יהיה לו סיכוי להעיף את ביבי אני אצביע לו
אני מעדיף כל אחד על ביבי
אנונימי
אני מאוד לא מסכימה עם הדעות שלו. כמו שאמרו פה, הוא רוצה לספח 2 מיליון פלסטנים ואני ממש נגד זה ואני בחיים לא אצביע.
אבל, הוא עושה רושם של אדם רציני וישר ולכן אני שמחה שהוא בפוליטיקה ואשמח עוד יותר אם הוא יהיה באיזו ועדה משפיעה אבל באופוזיציה