14 תשובות
כע היא סבבה
כן
ואו ממש כן
כןכןכןכןכןןכןכןכןכןןכןכ
אחת מהראשונות שראיתי ואני לא מצטער על זה
אחת מהראשונות שראיתי ואני לא מצטער על זה
yessssssssssssssssssssssss
לא ממש אהבתי, היא אחת מהראשונות שראיתי והיא הייתה ילדותית מידי בשבילי (לפי זכרוני מלפני שנתיים)
אנונימית
וואו היא אנימה ממש טובה
ממליצה מאד
ממליצה מאד
כן מאוד מאוד!
הכי טובה שראיתי
^ ממש רפי בדק ומצא
8/10
+ הרעיון של הסדרה מעניין מאוד
+ סגנון אמנות ואנימציה נהדר שמתאים לאנימה מסתורית
+ הדמויות הראשיות מציאותיות ומעניינות
+osts op ו- ed נהדרים, voice acting מעולה
אבל לפי דעתי הסדרה במיוחד לקראת הסוף מרגישה ממוהרת מדי, וגם לפעמים אפילו קצת צפויה או מונוטונית
שווה צפיה
+ הרעיון של הסדרה מעניין מאוד
+ סגנון אמנות ואנימציה נהדר שמתאים לאנימה מסתורית
+ הדמויות הראשיות מציאותיות ומעניינות
+osts op ו- ed נהדרים, voice acting מעולה
אבל לפי דעתי הסדרה במיוחד לקראת הסוף מרגישה ממוהרת מדי, וגם לפעמים אפילו קצת צפויה או מונוטונית
שווה צפיה
מי זה רפי ולמה אתה קורא לי ככה
מה?
פיטמה