4 תשובות
אם את בחופש בהדממה אז כן אבל לגבי רגילה אני לא יודע אני ג'ובניק
כן, לגבי שניהם.
הדממה לא נראה לי. לא יצא שהיה לי בשירות
ולגבי רגילה כן
ולגבי רגילה כן
אנונימית
באותו הנושא: