5 תשובות
בעד אין מה לעשות חחח
בעד. מה יש להיות נגד?
בעד
אני מתחילה לספור בלטות ברצפה בלי
אני מתחילה לספור בלטות ברצפה בלי
בעד. חחח ותמיד קראתי את המאחורה של הסבון ;)
בעד. רק אני דואגת שהמצלמה לא תהיה לכיוון שלי למקרה ויש סינים שצופים לי בטלפון
באותו הנושא: