10 תשובות
כן תשימי ציוד וזה
אם את רוצה כן ואם לא לא
תלוי מה הלוק
אני אישית לא לוקחת איתי תיק
תלוי מה הלוק
אני אישית לא לוקחת איתי תיק
אם את צריכה לקחת איתך דברים אז כן
כן קחי
שואל השאלה:
אני צריכה פדים וארנק ..
אני צריכה פדים וארנק ..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תיק ירוק זה יפה ?..
אבל תיק ירוק זה יפה ?..
אנונימית
אם את צריכה פדים אז כן תקחי איתך תיק
תלוי מה את לובשת
שואל השאלה:
אני לובשת נעליים לבנות גינס שחור וחולמה לבנה צמודה
אני לובשת נעליים לבנות גינס שחור וחולמה לבנה צמודה
אנונימית
באותו הנושא: