6 תשובות
אני דיברתי עם כמה
כן :/
אני
שואל השאלה:
זה עבר או שאת עדיין עם זה?
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי עכשיו, זה עבר לך אחרי חודש כיאלו ???
אנונימית
אני?
ממש לא.
זה לא "עובר" בין לילה ללילה, זה תהליך שלוקח זמן.
היי.
אם זה עדיין רלוונטי אחרי חודש.

תעני לי אם ראית (שואלת השאלה)