18 תשובות
סתם הכללה.
הן כנראה נפגעו מבנים אחרים, אז הן פשוט מוציאות את זה על כולם, כגוף אחד.
אין מה לקחת את זה ללב אם אומרים את זה ברגע של סערת רוחות.
בשעת כעס לא שופטים
שואל השאלה:
מה הכללה?
אמרתי מלא לא אמרתי הכל.
אנונימי
זה לא שאין בנים שלא עושים את זה גם
שואל השאלה:
קיי לאב, שופטים שופטים.
כשגברים עושים את זה כולם יוצאים עליהם אבל כנשים עושות את זה לאף אחד לא אכפת כי הן "ריגשיות" יותר.
אנונימי
המוח שלך מחובר לגוף?
תקרא את מה שרשמתי. הבנות מכלילות.
שואל השאלה:
ירדן גרבי את לא עונה על השאלה.
שאלתי למה בנות לא למה בנים.
אנונימי
נפגעו ממישהו/מכמה אנשים אז הן מרגישות שכולם ככה
^אף אחד לא אומר את זה..
שואל השאלה:
כל כך מסכים איתך.
גם הייתה פה שאלה על מישהי שאנסה וכולם בתגובות כתבו למי שקילל אותה "אתה לא רואה שקשה לה?!"
אנונימי
peace out
שואל השאלה:
וגם באותה שאלה שיכנעו אותה שזה לא היה אונס וזו הייתה תקיפה מינית.
כאילו אחי אחר כך מדברים על שיוויון זכויות
אנונימי
יש גם בנים שעושים את זה וזה באמת מעצבן כי מכלילים.
שואל השאלה:
lexi לא שאלתי על בנים שאלתי על בנות
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי,
ההפך הוא הנכון.
אנחנו אפילו סובלים יותר.
אני ליטרלי הולך ברחוב בלילה ואני רואה אישה מלפניי כל שנייה מסתכלת עליי כאילו אני הולך לאנוס אותה.
באמת טוב שלא הוציאה עליי גזפלפל וזהו
אנונימי
אמרתי את זה בכלליות, גם לגברים וגם לנשים. בשעת כעס לא שופטים אומרים מלא דברים שלא מתכוונים וקשה לנו לשלוט בזה. לא אמרתי שזה בסדר, פשוט כשזה קורה צריך להניח לאותו בן אדם.

ולגבי מה שאמרת עכשיו^ אנחנו בצדק מפחדות, גברים כן אונסים, ובמיוחד בלילה זה מביא חשש כי זה קרה למלא בנות. לא אומרת שכולם, אבל יש גברים שנותנים לנו לפחד.
אז עכשיו אתה שופט את זה שהיא פוחדת ללכת לבד ברחובות?
גאד, נסה להבין אותה במקום להסתכל עלייה בעין עקומה.

בכל מקרה, אתם מביאים פה מקרי קיצון- שאני לגמרי יכולה להבין. אבל אין מה לעשות. דברים כאלו קורים- גם מהצד של הגברים וגם מהצד של הנשים. זה לא משהו שהולך להיפסק בזמן הקרוב (והלוואי וזה היה)
זו לא אשמתה שקרו מקרים שגרמו לה להרגיש בצורה הזו. לא הפנתי אצבע מאשימה ולא אמרתי שאתה אשם בזה- כי אתה לא.
בסך הכל נסו להבין אותה.

לא זכור לי שיש מראה מסויים לאנס/ית. אתה לא יכול לדעת מי באמת סובב סביבך. היא בסך הכל מגבירה עירנות. זה הכל.