6 תשובות
זה מחיר מאוד גבוה, אם תמכור ביותר לרוב יעדיפו לקנות בחנות פשוט
בן אדם ,תשלחי את המפרט ואז אגיד לך כמה שווה כל דבר..
אם אין אחריות על החומרה אז זה מוריד מהמחיר. כי הבן אדם מסתכן בכך שאם יתקלקל אין לו גיבוי ..
למה למכור?
זה גם יכול לפגוע בחבר הזה
אתה יכול להוריד טיפה מהמחיר כי זה כבר נחשב יד שנייה אחרי שקיבלת אותם והשתמשת. עדיין תרוויח לא מעט
אה ברור, אבל אני אעדיף לשלם לחנות 20000 ש"ח במקום לקנות אחד ממך.
מאמינה שאני לא היחידה, אחריות וכו'
שואל השאלה:
זה המחיר של המחשב אבל.. המחשב שווה 20,000