6 תשובות
פוגע מאוד..ואי
בת כמה היא?
שואל השאלה:
8
אנונימית
ילדים בני שמונה הם בדרך כלל לא חושבים על מה שהם אומרים ובואי נודה באמת הם תמיד יוצאים מעצבנים אני בטוחה שהיא לא התכוונה לזה
שלא נעים...
שכחי מזה, זה בחירות של ילדים שלפעמים נובעים מדברים שטותיים. באמת זה לא אומר כלום על כמה את טובה או מיוחדת.
באותו הנושא: